Benieuwd?

Wil je meetrainen om te kijken of survivalrun wat voor je is en/of hoe wij trainen? Je kan  maximaal twee keer op de 1e zondag van de maand gratis meetrainen met een proeftraining. Daarna beslis je of je lid wordt of niet.

Volwassenen

Heb je al meerdere survivalruns gelopen, of train je al wat langer en kan je veilig een swing-ver maken, dan ben je welkom om je aan te melden via dit formulier (vergeet je survivalrunbondnummer niet bij de hand te hebben). Nadat je bevestiging hebt gekregen, kan je direct mee trainen met een reguliere training op woensdagavond of zondagochtend.

Is de survivalrunsport nieuw voor je, dan moet je op een eerste zondagochtend van de maand een proefles volgen. Je kan je via dit formulier aanmelden voor de proefles. We vragen je om ten minste drie dagen van te voren het formulier in te sturen en te wachten tot je de bevestiging hebt gekregen. Zonder bevestiging en aanmelding kan je niet meedoen aan de proefles.

Jeugd (vanaf 9 jaar)

Heb je bij een andere vereniging getraind en ben je al ervaren met de sport, dan kan je je via dit formulier opgeven (vergeet je survivalrunbondnummer niet bij de hand te hebben). Nadat je bevestiging hebt gekregen, kan je direct mee trainen met een reguliere training op zondagochtend.

Is de survivalrunsport nieuw voor je, dan moet je op een eerste zondagochtend van de maand een proefles volgen. Je kan je via dit formulier  aanmelden voor de proefles. We vragen je om ten minste drie dagen van te voren het formulier in te sturen en te wachten tot je de bevestiging hebt gekregen. Zonder bevestiging en aanmelding kan je niet meedoen aan de proefles.

Ervaren jeugdleden vanaf 15 jaar mogen meetrainen met de volwassen trainingen. Dit kan alleen na overleg met de trainers.

 

Data proeftrainingen

Elke eerste zondag van de maand.

Jeugd: 9:30 – 10:45

Volwassenen: 10:00 – 11:30 (i.v.m. corona tot nadere berichtgeving van 11.00 – 12.30)

Buiten deze dagen kan je niet komen proef trainen als je geen ervaring hebt.

Introducés van STORM-leden

Het is leuk om je survivalrunvrienden die bij een andere vereniging trainen eens mee naar Deest te nemen. Dat is mogelijk. Als lid kan je  een introducé meenemen om een training mee te doen. Die persoon moet dan wel lid zijn van de Survivalrunbond en dus ervaren zijn met de hindernissen. Meld hem/haar wel enkele dagen vooraf aan bij de trainer (trainers@svso.nl of bij het bestuur via info@svso.nl).

Heeft je introducé geen ervaring met de sport, dan kan hij of zij alleen meekomen en meedoen met de proeftraining op de eerste zondag van de maand. Aanmelden hiervoor kan via dit formulier.

Verzekeringen

Als je lid wordt van STORM is het verplicht ook lid te worden van de survivalrunbond. Aanmelden kan via deze website: https://survivalrunbond.nl/lid-worden/.

 

Door dit lidmaatschap ben je verzekerd voor ongevallenverzekering tijdens survivalruntrainingen bij een SBN aangesloten trainingsgroep of tijdens een survivalrun. Er bestaat ook een aspirantlidmaatschap. Dit lidmaatschap biedt een ongevallenverzekering voor € 5,- gedurende één maand. Het is aan te raden dit af te sluiten voor je proeftraining.

F.A.Q.

Q: Ik heb geen ervaring met survivalrun en kan echt niet op één van de proeftrainingsdagen, kan ik op een andere dag toch komen kennismaken?

A : Nee, dat kan in principe niet. We brengen je eerst de klimtechnieken en veiligheid bij en die zijn nodig om een training goed en veilig te volbrengen. Het is in overleg met de trainers soms mogelijk om een proeftraining op vrijdagavond te volgen, maar dit is zeker niet standaard en hier kan niet van worden uitgegaan.

Q: Wat kan er na de maandelijkse proeftraining?

A : Het kan zijn dat je na de eerste proeftraining niet zeker weet of je lid wil worden. Je kan dan nog een keer, maar alleen in overleg met de trainers, meetrainen op de woensdag-, of zondagtraining. Graag overleggen met de trainers na je eerste proeftraining, of via de mail (trainers@svso.nl of info@svso.nl). Je hebt dan genoeg kennis om de training veilig te volbrengen, je zult nog niet alles halen maar je weet al wel wat de bedoeling is.